Contingut principal

Ajuntament de Dénia

Urbanisme

Control Urbanistic i Serveis Generals

PLA GENERAL ESTRUCTURAL DÉNIA 2023 

____________________________________________________________________________________________

1. ATENCIÓ A LA CIUTADANIA ESPECIALITZADA EN URBANISME:

Tens dubtes sobre llicències, disciplina o altres actuacions urbanístiques a Dénia? El servei d’atenció ciutadana d’Urbanisme està a la teua disposició per a oferir-te informació i orientació segons les teues necessitats.

Informació general

Pots realitzar les teues consultes sense cita prèvia, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores:

- Atenció presencial: de 9 a 12 h.

- Atenció telefònica: de 12 h a 14 h al número 609 550 966.

Durant l’horari d’atenció telefònica, si escoltes to de telefonada, però no apareix comunicant, significa que estem atenent una altra consulta. Et recomanem tornar a intentar-ho passats uns minuts.

Servei de Delineació

Atenció sense cita prèvia, de dilluns a divendres d’11 a 14 hores.

Atenció tècnica municipal

Per a resoldre qüestions específiques sobre llicències i disciplina urbanística, pots sol·licitar cita prèvia a través de l’enllaç “Cita prèvia – Tècnics de Control Urbanístic” o mitjançant la Seu electrònica municipal. Abans de demanar la cita, consulta el quadre de distribució de matèries per a saber amb quin tècnic o tècnica has de contactar.

Regidora delegada de territori

L’atenció amb la regidora delegada es realitza amb cita prèvia, en els dies i horaris acordats. Pots sol·licitar-la a través dels telèfons o correus electrònics indicats més avall.

Correus de contacte

- Urbanisme: urbanisme@ayto-denia.es

- Infraestructures: obresiprojectes@ayto-denia.es

- ECUV (entitats col·laboradores de l’administració municipal en la verificació d’actuacions urbanístiques): ecuvdenia@ayto-denia.es

Més informació

Per a qualsevol consulta addicional sobre urbanisme, obres o llicències, contacta amb nosaltres a través dels canals indicats o visita les nostres oficines durant l’horari d’atenció al públic.

2. GESTIONS MES HABITUALS QUE POT REALITZAR AL DEPARTAMENT DE CONTROL URBANÍSTIC:

  1.  Llicència Obra Menor                                                      +Informació Obra menor
  2.  Declaració Responsable Obra Menor                             +Informació Obra menor          2.1. Declaració Responsable Instalació Fotovoltaica Autoconsum coberta vivenda
  3.  Llicència Obra Major                                                       +Informació Obra major
  4.  Llicència Ocupació Sòl No Urbanitzable                         +Informació Ocupació
  5.  Declaració Responsable de primera Ocupació sòl Urbà             +Informació Ocupació
  6.  Declaració Responsable de segona Ocupació en sòl urbà     
  7.  Declaració Responsable d' Ocupación edifici existent en sòl urbà        
  8.  Llicència Parcelació, Segregació i Declaració d’Innecesarietat
  9.  Llicència Divisió Horitzontal, Complex Inmobiliari o Declaració d’ Innecesarietat
  10.  Informe Municipal previ a actuacions urbanístiques d'obra major en sol urbà    +Informació IMP
  11.  Informe Municipal d'obres admissibles o afecció patrimonial
  12.  Informe Municipal de no infracció urbanística
  13.  Declaració de situació individualitzada de minimització de l'impacte territorial (DSI)   +Informació DSI 
  14.  Declaració de fora d'ordenació o fora de norma 
  15.  Altres sol.licituds al departament de Control Urbanístic
  16.  Presentació de documentació a expedients en tràmit

Per a facilitar les gestions: 

*Qualsevol gestió que corresponga al Departament de Control Urbanístic i Servicis Generals ha de fer-se mitjançant formulari normalitzat, que es pot obtindre en el mateix Departament, en la OAC o descarregar-se de la seu electrònica municipal. En el cas de no constar tràmit utilitzar Altres sol·licituds al departament de Control Urbanístic.

* Quan es presente DOCUMENTACIÓ RELACIONADA AMB UN EXPEDIENT sesen haver rebut Notificació haurà d’utilitzar el tràmit Presentació de documentació a expedients en tràmit de la seu electrònica situat en Tràmits destacats seleccionant “Aportar documentació addicional a un expedient sense haver rebut una notificació de requeriment” i seleccionar el número d'expedient administratiu, o dirigir-se a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, OAC, situada en la Plaça de la Constitució 10 de Dénia, només en el cas de no estar obligat a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques (Art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques). 

 

 

Horari

General:
Dilluns a divendres de 9 a 14 hrs

Anar al principi de la pàgina