Contingut principal

Ajuntament de Dénia

Urbanisme

Control Urbanistic i Serveis Generals

ÀREA DE TERRITORI

___________________________________________________________________________________________

 

NOVETATS EN MATÈRIA DE LLICÈNCIES I DISCIPLINA URBANÍSTICA setembre 2024

____________________________________________________________________________________________

INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ D'AUTORITZACIONS URBANÍSTIQUES I L'ABONAMENT DE TAXES I IMPOSTOS ASSOCIATS A ESTES 

___________________________________________________________________________________________

PLA GENERAL ESTRUCTURAL DÉNIA 2023 

____________________________________________________________________________________________

CRITERIS INTERPRETATIUS RELATIUS AL PLA GENERAL ESTRUCTURAL en relació amb  la tramitació d' autorizacions urbanístiques

____________________________________________________________________________________________

NOTA INFORMATIVA INSTALACIONS FOTOVOLTAIQUES EN COBERTES D'EDIFICACIONS EXISTENTS

____________________________________________________________________________________________

ATENCIÓ A LA CIUTADANIA ÀREA DE TERRITORI:

1.- ATENCIÓ TELEFÒNICA I PER CORREU ELECTRÒNIC:

Podrà efectuar qualsevol consulta urbanística telefonant

* al 966424143 o al 965780100 (extensió 3000), des de les 9h  a les 14h

* al 609550966 dimarts, dimecres i dijous des de les 12h a les 14h i dilluns i divendres de 9h a 14h

o bé per correu electrònic a urbanisme@ayto-denia.es o si es dirigeix a Infraestructures, a obresiprojectes@ayto-denia.es.

Per a efectuar qualsevol consulta urbanística, haurà d'indicar la referència cadastral i direcció completa de l'immoble, així com l’expedient administratiu relacionat, si el coneix.

Les entitats col·laboradores de l'Administració municipal en la verificació de les actuacions urbanístiques (ECUV) poden formular les seues consultes a través d'un correu electrònic específic: ecuvdenia@ayto-denia.es.

Per a conéixer l'estat dels expedients, les persones interessades podran accedir a la seu electrònica i a la seua carpeta ciutadana.

2.- ATENCIÓ PRESENCIAL EN LES OFICINES D'URBANISME:

ATENCIÓ ADMINISTRATIVA ESPECIALITZADA URBANISME sense necessitat de cita prèvia: dimarts, dimecres i dijous de 8.30 a 12 h.

DELINEACIÓ sense necessitat de cita prèvia: tots els dies de 11 a 14 hrs.

ATENCIÓ AMB EL PERSONAL TÈCNIC MUNICIPAL, prèvia petició de cita, els dimarts, dimecres i dijous de 8.30 a 14.30 h, que podrà sol·licitar en CITA PRÈVIA TÈCNICS CONTROL URBANÍSTIC o  a través de la SEU ELECTRÒNICA de la web corporativa, apartat CITA PRÈVIA  o bé als telèfons i correus electrònics indicats. Caldrà indicar si prefereix la cita presencial o telefònica.

Per a poder ser atés de manera més efectiva, haurà d'emplenar tots els camps obligatoris i en el camp “motiu de la cita” caldrà INDICAR clarament el motiu de la seua cita i el NÚMERO D'EXPEDIENT si el coneix. En cas de sol·licitar informació sobre una parcel·la o immoble amb una ubicació determinada haurà d'indicar la direcció i la referència cadastral.

Per a saber amb quin tècnic o tècnica municipal ha de sol·licitar la cita, segons l'objecte de la seua consulta (si és una consulta d'índole tècnica o més aviat jurídica, si es tracta d'obra major o parcel·lació, etc.), pot acudir al següent quadre de distribució de matèries amb el personal tècnic municipal per a cita prèvia (abans de confirmar la cita comprove que la seua consulta es refereix a una de les matèries assignades al personal tècnic respectiu, per favor).

En confirmar la cita, rebrà un missatge en el seu telèfon mòbil i un correu electrònic. Per favor, si no necessita la cita que prèviament ha reservat, cancel·le-la a través de la seu electrònica o en els telèfons o correus esmentats.

Igualment podran sol·licitar cita prèvia amb la regidora-delegada de l'àrea en els dies i hores que es convinguen amb les persones interessades, a través dels telèfons i correus electrònics indicats.

Tot això sense perjudici de l'atenció al públic oferida des de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (telèfon 96 646 70 09).

 

3.- GESTIONS MES HABITUALS QUE POT REALITZAR AL DEPARTAMENT DE CONTROL URBANÍSTIC:

  1.  Llicència Obra Menor                                                      +Informació Obra menor
  2.  Declaració Responsable Obra Menor                             +Informació Obra menor          2.1. Declaració Responsable Instalació Fotovoltaica Autoconsum coberta vivenda
  3.  Llicència Obra Major                                                       +Informació Obra major
  4.  Llicència Ocupació Sòl No Urbanitzable                         +Informació Ocupació
  5.  Declaració Responsable de primera Ocupació sòl Urbà             +Informació Ocupació
  6.  Declaració Responsable de segona Ocupació en sòl urbà     
  7.  Declaració Responsable d' Ocupación edifici existent en sòl urbà        
  8.  Llicència Parcelació, Segregació i Declaració d’Innecesarietat
  9.  Llicència Divisió Horitzontal, Complex Inmobiliari o Declaració d’ Innecesarietat
  10.  Informe Municipal previ a actuacions urbanístiques d'obra major en sol urbà    +Informació IMP
  11.  Informe Municipal d'obres admissibles o afecció patrimonial
  12.  Informe Municipal de no infracció urbanística
  13.  Declaració de situació individualitzada de minimització de l'impacte territorial (DSI)   +Informació DSI 
  14.  Declaració de fora d'ordenació o fora de norma 
  15.  Altres sol.licituds al departament de Control Urbanístic
  16.  Presentació de documentació a expedients en tràmit

Per a facilitar les gestions: 

*Qualsevol gestió que corresponga al Departament de Control Urbanístic i Servicis Generals ha de fer-se mitjançant formulari normalitzat, que es pot obtindre en el mateix Departament, en la OAC o descarregar-se de la seu electrònica municipal. En el cas de no constar tràmit utilitzar Altres sol·licituds al departament de Control Urbanístic.

* Quan es presente DOCUMENTACIÓ RELACIONADA AMB UN EXPEDIENT cal indicar el número de expedient, si el coneix, així com utilitzar el tràmit Presentació de documentació a expedients en tràmit de la seu electrònica situat en Tràmits destacats indicant el número d'expedient administratiu, o dirigir-se a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, OAC, situada en la Plaça de la Constitució 10 de Dénia, només en el cas de no estar obligat a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques (Art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques). 

 

 

 

Horari

General:
Dilluns a divendres de 8 a 15 hrs

Anar al principi de la pàgina