La jornada “Dones, diàleg i innovació social” se celebrarà el 21 de setembre a Els Magazinos i reunirà empresàries, professionals i directives per a donar visibilitat als seus projectes.
L’Ajuntament de Dénia, Creama Dénia i l’Associació d’Empresàries, Professionals i Directives de la Província d’Alacant (AEPA) organitzen el II Concurs de Pitch “Dones, diàleg i innovació social”, una iniciativa dirigida a dones empresàries, autònomes, professionals i directives de la província d’Alacant.
La jornada tindrà lloc el 21 de setembre, de 10 a 13 hores, a Els Magazinos de Dénia, i té com a objectiu donar visibilitat al talent femení, facilitar la creació de contactes professionals i posar en valor projectes empresarials amb capacitat d’innovació i impacte social.
El concurs comptarà amb un màxim de 20 participants, que disposaran de tres minuts per a presentar davant del jurat el seu negoci o projecte. Les intervencions es dividiran en dues rondes de deu participants i es valoraran aspectes com la claredat de la presentació, l’originalitat i innovació de la proposta, l’impacte social i mediambiental, el potencial de creixement i la qualitat comunicativa del pitch.
A més del concurs, el programa inclourà un espai de networking i exposició d’empreses, pensat perquè les assistents puguen conéixer altres iniciatives, compartir experiències i generar noves connexions professionals.
La jornada comptarà també amb la participació de Marisa Picó, periodista, consultora en comunicació i especialista en oratòria, que oferirà una ponència centrada en la comunicació i en les eines per a presentar idees i projectes de manera més clara i efectiva.
El concurs concedirà tres premis, consistents en mentoritzacions empresarials personalitzades de dues hores en matèria d’estratègia o comunicació, adaptades a les necessitats de cadascuna de les guanyadores. A més, les premiades disposaran d’una membresia gratuïta d’AEPA durant sis mesos.
Poden participar en el concurs dones majors de 18 anys que residisquen o desenvolupen la seua activitat professional a la província d’Alacant i que tinguen un projecte o negoci en marxa. Les places estan limitades a 20 participants.
La inscripció al concurs estarà oberta fins al 9 de setembre a les 12 hores a través del formulari habilitat per l’organització:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScJna9h5w1T_Bace90cDzIutKy-2T68uBccvntIpUNwWXUj1w/viewform?pli=1
La jornada també està oberta a les persones que vulguen assistir-hi com a públic, amb inscripció prèvia fins al 20 de setembre:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScha7YhxFIwGTl0lzbJs2YMFzwRpzPru5957KNGI9kJTAdlJA/viewform
Maria José García, regidora de Promoció Econòmica, ha destacat que “aquest concurs és una oportunitat per a donar visibilitat al talent de moltes dones que estan darrere de projectes empresarials i professionals molt interessants, però també per a crear xarxa, compartir experiències i generar noves oportunitats”.