Contingut principal

Ajuntament de Dénia

Actualitat

Dénia viurà un cap de setmana ple de tradició esportiva amb la celebració del Dia de la Pilota i la presentació de les Escoles Esportives Municipals.

Dénia viurà un cap de setmana amb una agenda esportiva destacada amb la celebració del Dia de la Pilota de Dénia, dissabte 25 d’octubre, i la presentació de les Escoles Esportives Municipals 2025/2026, diumenge 26 d’octubre.

El Dia de la Pilota, que formava part de la programació esportiva del 9 d’Octubre però es va haver d’ajornar a causa de l’alerta taronja, se celebrarà finalment aquest dissabte al carrer del Pare Pere.

La jornada, organitzada per la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Dénia i el Club Pilota Dénia, començarà a les 10 hores amb la partida dels veterans del Club Pilota Dénia. A les 11 hores serà el torn dels professionals, que disputaran una partida de llargues amb els equips formats per Cardona, Santi, Juan i Flare (blau) i Feliu, Sergi, Óscar i Kiko (roig).

Diumenge 26 d’octubre, a les 10.30 hores, el Poliesportiu Municipal de Dénia acollirà la presentació de les Escoles Esportives Municipals corresponent a la temporada 2025/2026. L’acte reunirà centenars d’alumnes, famílies, monitors i representants de les diferents seccions esportives de la ciutat, “convertint-se en un dels moments més emotius del calendari esportiu local, que serveix també per a reconèixer el treball dels tècnics i monitors dels clubs que, cada temporada, acompanyen els xiquets i xiquetes en el seu creixement esportiu i personal”, ha explicat Valen Alcalà, regidor d’Esports.

La desfilada comptarà amb la participació de la majoria de les 18 escoles esportives municipals, les quals són: Multiesport, atletisme, bàsquet, esports adaptats, futbol, futbol sala, gimnàstica rítmica, handbol, pilota valenciana, bàdminton, escacs, voleibol, equitació, esports nàutics, pàdel, golf, escalada i rugbi.

Les fotografies oficials es faran al frontó municipal al llarg del matí. Enguany, la presentació comptarà amb l’actuació d’un grup de ball de Llunàtics, que posarà el toc festiu i artístic a la jornada.

L’edil ha destacat que “amb la celebració del Dia de la Pilota i la presentació de les Escoles Esportives tindrem un cap de setmana que reflecteix molt bé el que és Dénia: una ciutat viva, que aposta per l’esport, la tradició i la formació dels més joves. Dos dies que posen en valor el nostre esport i, sobretot, el nostre esport base, que és el futur de la ciutat.”

Dénia viurà un cap de setmana ple de tradició esportiva amb la celebració del Dia de la Pilo...
Dénia viurà un cap de setmana ple de tradició esportiva amb la celebració del Dia de la Pilo...

Altres notícies

*Informació gestionada pel Gabinet de Comunicació i Premsa de l'Ajuntament de Dénia.

Informació de contacte
Anar al principi de la pàgina