Categoria: Departament municipal
QUINS TRÀMITS ES PODEN REALITZAR?
Com a oficina d'assistència en matèria de registre –OAMR-, en les taules d'atenció personalitzada serà assistit/da per funcionaris i funcionàries habilitats, podrà rebre assessorament i presentar documentació a través del registre electrònic.
Aquests són els tràmits més habituals:
- Assessorament general sobre qualsevol tràmit municipal, funcionament de la seu electrònica, i orientació, si és el cas, a altres organismes tant públics com privats.
- Registre electrònic de documents: es digitalitzen els documents que es presenten i s'incorporen les còpies autèntiques al registre, retornant els originals a la persona interessada:
- S'expedeixen rebuts de presentació.
- No es sol·licita la presentació de documents que ja consten a l'Ajuntament.
- Assistència per a l'accés electrònic a la carpeta ciutadana en compareixença espontània de les persones interessades, practicant les notificacions pendents d'acceptar, consulta de sancions de trànsit, registres, peticions, etc.
- Tramitació del pagament de les quantitats que van associades a llicències i tràmits, i pagament de multes. L'abonament es formalitza mitjançant targeta bancària en les mateixes taules d'atenció.
- Gestió del padró municipal: tramitació d'altes i canvis de domicili, sol·licituds de baixes d'ofici, confirmació de residència i renovació padronal de persones estrangeres.
- Tramitació de volants i certificats del padró sol·licitats en l’OAC sense cita prèvia.
- Com a registre interoperable, en col·laboració amb el PROP, es remet a través de la plataforma d'interconnexió de registres SIR documentació a altres administracions públiques, evitant el desplaçament de la ciutadania. Així mateix es complementa l'emissió de certificats digitals de l’ACCV.
- Des del servei d'Estadística es realitza el manteniment i retolació de carrers, i es tramiten certificats d'equivalència de números de policia.
INFORMACIÓ TELEFÒNICA I A TRAVÉS DE CORREU ELECTRÒNIC
A més de l'atenció presencial podrà rebre informació i assessorament a través del nostre telèfon: 96 646 70 09, i del correu electrònic únic: oac@ayto-denia.es.
QUINES PERSONES PODEN REGISTRAR DOCUMENTS EN L’OAC?
Les persones físiques són les que poden triar entre la tramitació presencial o a través de mitjans electrònics, d'acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
En canvi, estan obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, les que exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col·legiació obligatòria i el personal empleat públic.
Horari
Amb cita prèvia: dilluns, dimecres i divendres de 9:00 a 14:00 h. (última cita 13.30 h.) dimarts i dijous de 9:00 a 17:00 h. (última cita 16.30 h.)
Pot demanar la cita en la web municipal OAC Dénia. Ofina Virtual Ajuntament de Dénia - Cita prèvia - Sol·licitud Cita prèvia (denia.es), telefonant a l'OAC núm. 96 646 70 09, o per email: oac@ayto-denia.es.
Si l'agenda de cites no s'ajusta a les seues necessitats, ens pot telefonar al núm. indicat.
Sense cita i en els mateixos horaris pot tramitar:
- - Volants i certificats d'empadronament.
- - Confirmacions/renovacions de residència de persones extrangeres.
- - Pràctica de notificacions que consten en la carpeta ciutadana,
- - Pagaments de multes, tallers, taxes.
- - Assessorament i informació general sobre tràmits, serveis i ajudes municipals y
- - Atenció per als tràmits personals a les persones majors de 65 años.