Contingut principal

Ajuntament de Dénia

Actualitat

El comerç de Dénia impulsa una campanya per al Dia de la Mare que homenatja el seu quefer quotidià amb realisme i humor

Amb motiu del Dia de la Mare, l’Associació de Comerciants Autònoms de Dénia (ACADE), amb l’Ajuntament de Dénia, ha llançat una campanya creativa, emotiva i molt propera a la realitat de moltes famílies. Sota el lema “Feliç dia a la que mai té un dia”, la iniciativa pretén visibilitzar, amb humor i complicitat, la càrrega mental que assumixen tantes mares dia rere dia, sovint de manera invisible.

La regidora de Comerç, Maria José Garcia, ha volgut destacar que “es tracta d’una campanya amb ànima, que va molt més enllà del missatge comercial habitual. Des de l’Ajuntament estem orgullosos de col·laborar en accions com aquesta, que reconeixen la tasca de les mares des de l’emoció i, al mateix temps, posen en valor el comerç de proximitat, el que ens fa poble i ens connecta”.

La campanya impulsada per ACADE fuig dels tòpics ensucrats i connecta amb les mares des del riure i la complicitat. A través de publicacions en xarxes socials amb mems, frases virals i contingut que retrata situacions quotidianes, es fa un homenatge a les mares que gestionen aniversaris, missatges del col·legi, compres, emergències domèstiques i, fins i tot, el seu propi regal.

“Enguany hem volgut parlar el seu idioma, fer-les riure, que es senten compreses i reconegudes. La campanya diu a les mares: ‘Et veiem, t’entenem i aquesta vegada volem cuidar-te’”, explica Paula Garcia, presidenta d’ACADE. “Gràcies al suport de l’Ajuntament de Dénia, hem pogut fer una acció potent i molt pròxima, pensada per a elles”.

La campanya no es queda en l’àmbit digital. Els comerços adherits estan identificats amb cartelleria pròpia i, a més, per cada compra relacionada amb el Dia de la Mare, els establiments participants regalen un pintallavis fins a esgotar existències. Un gest simbòlic per recordar que enguany, l’únic “fes-ho tu mateixa” hauria de ser posar-se el pintallavis, i no organitzar-se la pròpia celebració.

A més, es proposen idees de regal útils, originals i properes, per tal que fills i filles, parelles i familiars puguen encertar a l’hora de sorprendre-les, tot apostant per productes i serveis dels comerços de Dénia. Perquè com diu un dels missatges estrella de la campanya, “si vas a regalar-li alguna cosa, que no siga un altre collaret de macarrons”.

Amb aquesta acció, ACADE i l’Ajuntament de Dénia fan una crida a comprar des del cor… i des de Dénia. Una campanya que combina autenticitat, humor i admiració per totes les mares i que reforça el compromís del consistori amb el comerç local i amb les persones que sostenen, silenciosament, la vida quotidiana de moltes famílies.

El comerç de Dénia impulsa una campanya per al Dia de la Mare que homenatja el seu quefer qu...

*Informació gestionada pel Gabinet de Comunicació i Premsa de l'Ajuntament de Dénia.

Informació de contacte
Anar al principi de la pàgina