Contingut principal

Ajuntament de Dénia

Actualitat

Dénia se suma a la celebració del Dia Internacional de la Dansa

El Departament de Cultura de l’Ajuntament de Dénia ha organitzat diverses activitats per a commemorar el Dia Internacional de la Dansa, que se celebra el 29 d’abril.

La programació comença este diumenge, 13 d’abril, amb una classe magistral de dansa clàssica a l’aire lliure impartida per Rafa Darder, professor del Conservatori Superior de Dansa de València. Va dirigida a l’alumnat de les escoles de dansa de Dénia i està oberta al públic que vulga assistir-hi.

La master class se celebrarà a les 17.30 hores a la plaça del Consell. En cas de pluja, s’avançarà a les 16 hores i es farà a l’auditori del Centre Social.

El dissabte 26 d’abril, a les 8 de la vesprada, actuarà al Centre Social el Jove Ballet de la Marina, nascut el 2024 i dirigit per Laura Perelló.

El Jove Ballet de la Marina és la primera companyia de dansa amateur que naix a la comarca perquè estudiants de dansa clàssica i contemporània amplien la seua formació, experimentant i treballant de manera pareguda a una companyia de dansa.

I, per a arrodonir la commemoració, al mes de maig se celebrarà el DAMA. Festival d’arts al carrer, moviment i acció, la programació del qual anunciarem més endavant.

Dénia se suma a la celebració del Dia Internacional de la Dansa
Dénia se suma a la celebració del Dia Internacional de la Dansa

Altres notícies

*Informació gestionada pel Gabinet de Comunicació i Premsa de l'Ajuntament de Dénia.

Informació de contacte
Anar al principi de la pàgina